Ons laatste blog vanuit het prachtige Nieuw Zeeland ❤️

30 november 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Gisteren vanuit Kawhia naar Auckland gereden. Naar Raglan via een avontuurlijke route. Nou dat hebben wij weer geweten! Anne mocht weer aan de bak als handyman . Lekke band, part 2, dit keer rechtsvoor. Gelukkig was het net droog, dus met de ervaring vd vorige keer, eerst de achterband eraf, daar de thuiskomer onder en vervolgend de achterband voorop. Met een half uurtje was dit ook weer gefixed. Deze weg afgereden totdat we weer op asfalt kwamen. Aangezien we in de middle of nowhere zaten konden we niet bellen naar het verhuurbedrijf, dus eerst nog maar even de toerist uit gehangen. Op naar de Falls. Door de regen vd laatste tijd was er een krachtige waterval, met een verval van 55 mtr. Een plaatje . Daarna bij een koffieshop gebeld. We mochten gelijk door naar Hamilton voor het laten maken vd band. Gelukkig was dit een bandencentrum, want ook deze band moest vervangen worden, dus na 1,5 u konden wij weer verder ri Auckland. Hier aangekomen een camping midden in een wijk gevonden en hier blijven we de laatste twee nachten.

WoeNsdag de 30e de stad in geweest. De Skytower op geweest, op de 50e, 51e en 60e verdieping geweest. Zo'n kleine 200 mtr hoog. Gaaf! Wat een mooie uitzichten heb je dan. Daarna nog lekker aan het struinen geweest, kopje koffie hier, lunchen daar en we kwamen nog op een soort foodmarket terecht. De Nightnoodle Market, dus daar heerlijk in het zonnetje een biertje gedronken en wat Thaise hapjes gegeten. Met de bus weer terug ri de camping en nu de boel wat gaan inpakken....