Van Auckland naar Whangarei

2 november 2016 - Glenbervie, Nieuw-Zeeland

Na een heerlijke nachtrust, ontbeten in het hotel en op weg naar het verhuurbedrijf van onze Campervan. Daar werden we al verwacht en na de nodige instructies konden we op pad. Gelukkig ging Anne rijden want we moesten Auckland eerst nog uit, het is links rijden en in een automaat. Én ik ben hartstikke blonT .... Na een 1,5 uur rijden een pitstop gemaakt bij een benzinestation en daar even een bakkie genuttigd met een overheerlijk pasteitje, als lunch. We waren via de toeristische route gegaan en dit was de moeite waard. In Waipu even gepauzeerd bij het strand. Prachtig, zo'n verscheidenheid aan natuur onderweg. Door de vele stops onderweg besluiten we bij Whangarei te overnachten en daar morgen rond te kijken. Camping gezocht, boodschappen gedaan en Anne is nu pasta aan het koken. Inmiddels is het hier 21 u en lekker donker. Na het eten ons bed maar eens opzoeken.

1. Sandra Stoop:
    2 november 2016
    Zo spannend dit!! En wát een ervaringen zullen jullie opdoen!! Gewéldig! En ben blij voor jullie. .beetje lieve Jo... ik denk aan jullie en lees met spanning en kijk uit naar elk blog! Heel véél liefs en blijf voorzichtig rijden
    Liefs San en Stef
  2. Ruud Niessen:
    3 november 2016
    Hallo Anne - Jolanda.
    De eerste stappen zijn gezet in dat mooie Nieuw Zeeland. Dat is een mooi avontuur met prachtige uitzichten en landschappen.
    We gaan jullie op ze tijd bezoeken met ontvangst van jullie post.
    Alvast een mooie tijd gewenst en tot horens. Groet Petra en Ruud.